Sunday, October 14, 2012

BRUNEI bersama sang cinta..
Assalamualaikum semua.
ni merupakan TRAVELog pertama yang piey buat.
piey mmg suka jln2. 
sepanjang 5 thn belaja d miri ni byk tempat baru yg piey ngn kwn2 suka g..
terutamanya tempat KARAOKE baru..
(tempat jln ke tu?)hehhehe

entri yang pertma ni piey nak tnjuk negara Brunei.
mcm jauh ja bunyi.pdhl dekat ja ngn miri.
kalau dh pass jln xsmpai pn 2jam kot.(x kira jem kt imgrsen)

ok lah, yg pertama ni g ngn sang cinta.
sblm ni ada jln2 ngn cinta d kuching.thn 2011
tp masa tu x tpkir lg nak buat travelog.
xpa, nnt g lg piey buat k.
khas utk yg minat travel cam piey.

bah, bah.
jum kita tengok gambar nya ya..

bersama pemandu sang cinta..mcm fokus jer..kikiki

ni harga tol kt brunei.msa ni RB100 = RM250

Subhanallah
Alhamdulillah
AllahuAkhbar

muzium brunei..free je masuk situ

kita tgok pula dlm dia camna k

xleh pakai kasut tau. dia sediakan alas kaki khas



tumpang solat zuhur sini jap.

pastu tumpang snap2 pulak.hehe

cantik kn..dgr2 kubah tu dperbuat dr emas..

ada kapal comel kt blkg tu..abaikan encek cinta.heeee


waaaahh...jelas keemasan tu..cm cun pulak guna dress kuning

sblum balik sempat snap buat kali terakhir..

seronok d tempat orang,
seronok lg d tempat sendiri..
tahun depan target nak travel g negara2 jiran.
either bandung, singapore, manila, vietnam
tengok bajet yerrr..
hehe.tp kna tgu posting dulu...

love, piey

;;
Related Posts with Thumbnails