Monday, March 6, 2017

Entri pertama bagi tahun 2017
Alhamdulillah sejak pertengahan januari yang lepas
keluarga kecil kami dah start buat rumah sendiri

hehe..nak beli siap tak mampu 
memandangkan harga rumah sekarang ni yang melampau-lampau.

kami buat mini banglo mampu milik dulu.
bajet dalam 100k
kita tengok dulu nanti sampai mana bajet tu. hihi

Alhamdulillah bulan lepas duit KWSP kami laki bini dah masuk
so bolehlah tambah sikit2 kan

ok. tak nak cakap banyak.
jum kita tengok gambar fasa yang pertama dulu

fasa2 pailing. tambak dan tiang
piey xtau sangat bahasa2 pembinaan ni. hihi






insyaAllah tak lama lagi siap tau.
ni kita upload gambar fasa demi fasa dulu

;;
Related Posts with Thumbnails