Thursday, November 28, 2013

lama menghilang

Assalamualaikum..
Last entri piey adalah 25 jun yang lepas..
huhhuh..nampak sangat sibuk lepas posting kan..

untuk pengetahuan kwn2, piey dah kena tukar sekolah atas keperluan perkhidamatan.
before ni kat SK Pandan kan. Skrg ni kna pndah SK Sg Sebungan.
Sebab SK Sg Sebungan pelukan guru pemulihan.

kebetulan pulak SK Pandan ada 3 guru opsyen Pemulihan, so piey la yang terpilih ke SK Sg Sbungan.
Alhamdulillah..
lpor diri ke sekolah ni bermula 15ogos(ikut tarikh surat)
tp blik lg SK Pandan, serahkan mana2 tugas yg trtunggak.
mula-mula pindah memang susah nak mnyesuaikan diri.
tapi lepas sebulan ok sudah..yahuuuu..

banyak keja kt sekolah baru ni.hehe
awal2 dah kena cerap ngn GB and PK1.

jum kita tgok apa yang berlaku sepanjang stgh tahun ini..
aram meh kitaiiii!!!

lawatan dari milo 
aug


larian atau perarakan kemerdekaan



persembahan koir dari rumah2 sukan 

merdeka raya di SK Sebauh (Program RIMUP)
sept


kursus GPML di Eastwood Valley Golf & Country Club
20-23sept
MSSR kali ke-10 Peringkat Daerah Sebauh
27-28sept



semasa jadi Guru Pelapis PraSekolah


perkhemahan unit beruniform prgkt SK Sg Sebugan.
yg rumah kecik tu la bilik pemulihan piey :)
okt


persembahan makanan rimba. 
sampai ati budak tutup muka piey ngn pinggan


Perkhemahan Unit Beruniform Peringkat Negeri Sarawak
menara tinjau
guru2 SK Pandan


sesi bergambar
okt


persediaan karnival sukan & permainan
kesian xda jaring..tp skrg dh ada.PK1 tlg buat.
tp lekat kt tiang sek je..hehe
nov


ujibakat murid asrama
nov


dan inilah jalan-jalan yang piey lalui sepanjang persekolahan.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails