Sunday, December 22, 2013

Assalamualaikum.
macam biasa hujung tahun memang musim orang kawin.
hari ni piey g majlis kawin BFF piey sejak sek menengah lagi.

majlis ni diadakan serentak untuk 2 pasangan terus.
iaitu dia ngan adik bongsu dia, fauziah

21.12.2013 tarikh pernikahan cikPuan Reen.

piey xbanyak ambil gambar masa hari nikah.
jum kita tengok hari persandingan pula k.

canteknyerrr pengantin.

piey datang awal masa ni.
sebab piey jadi pengapit.
nanti lewat kelam kabut pula kan.

noreen dan adiknya fauziah.
masa nikah x sempat snap2 gambar yah. 
maklum kawan2 lain pun sibuk bergambar dengan pengantin.

sayang kan.
xtau pula arini xpat nak transfer gambar kat hp.

ketibaan kedua2 pengantin lelaki

2 pasangan di atas pelamin. 
aduuii, ada pulak muka piey menyebok kat situ. hehe

fauziah dan iswandi

noreen dan ismail

2 beradik bersama ngan mak ayahnya.

acara memotong kek



keluarga besar mereka. sebelah pengantin perempuan

macam biasa,
piey ngan shafik memang suka begambar.


suasana di ruang mengambil makanan.

gambar 22.12.2013 semua sumber dari FB.
hari ni hp piey meragam pulak.
dah la usb hilang entah ke mana.
mesti si meow bawa lari lg ni.heheh

ok lah..
Alhamdulillah,
selesai sudah majlis perkahwinan BFF piey, cikPuan Reen ngan adiknya.
semoga berbahagia hingga ke jannah.

lepas ni giliran piey pulak.
eiseh, konfiden betul. hahaha.
insyaAllah. kalau dah tiba masanya kan.
siapa xnak kawin kn.
apapun,
tunggu encik cinta datang meminang dulu..
cepat2 ye, encik cinta....
Amiiiin. :)

love, piey

0 comments:

Related Posts with Thumbnails