Sunday, November 16, 2014

Assalamualaikum..
hari ni mari kita tengok DIY hand bouquet..
bridal ada sediakan yang ni..
tp untuk sanding je..
so piey ingat nak buat satu lagi untuk nikah..
boleh bawak g lundu untuk majlis belulut nanti..heheh

jum tengok step..
mula2 masukkan manik ke dalam dawai hijau..
lupa pulak ambil gamba..

piey guna 2 warna manik..
lepas tu bulatkan macam ni..
kerongsang tu hiasan je..

lepas tu bulatkan macam ni..
piey buat yang warna peach ni letak tengah2..

gunakan mangkuk bulat untuk bulatkan dia..

untuk hiasan net kat bawah piey guna dua warna..
pink cerah dan merah

jahit mcm ni..tak perlu kemas..
lepas tu tarit jd la yg mcm kt atas tu td..

yang ni bunga untuk hiasan tepi..
letakkan pearl td kt tgh2..

jadi la macam ni

eh..gambar ni kat bawah pulak..
tarik macam ni ye...

letak bunga tadi kat keliling dia..

balut dawai kat bawah tu guna reben atau kain satin..
lepas tu letak net..
dah siap! dah boleh pakai..heheh

tinggal 2 minggu lagi :)..
berdebar2 rasanya..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails