Tuesday, May 19, 2015

Sambutan Hari Guru 2015

Selamat Hari Guru warga Sk Sg Sebungan
Tahun ni kitorang tema "Back To School"

piey guna baju sekolah masa sekola menengah dulu..
nasib baik ada simpan lagi. heheh

jum kita selfie dulu..


heheh..seronok je bila semua sporting



cikgu-cikgu lama pun layan je karenah kitorang

tengah tengok budak buat persembahan..
heheh..macam betul2 budak sekola pulak kan..
GB tak join masa ni..
kebetulan pulak ada taklimat kat PPD
takpa..lain kali kita ajak lagi guna tema ni..
sebelum pencen ya GB..hehe

kek kami..
biasa kitorang bagi budak2 je makan..
sebab budak tak ramai.
besar ni cukup untuk semua murid..

geng2 cikgu otai dan baru

sempat lagi bergambar kat backdrop



antara aktiviti yang kitorang buat..
tarik upih kelapa..
sampai terjatuh sebab Cikgu Martin berat sangat..heheh

ni dah tak nampak sebab cikgu Atam kecik je..

kumpulan piey dapat nombor 2..
tengok tu bsungguh budak2 sokong cikgu2 nya..

syukur Alhamdulillah..
sambutan tahun ni sangat menyeronokkan..


0 comments:

Related Posts with Thumbnails