Wednesday, July 30, 2014

SELAMAT HARI RAYA 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami keluarga Pak Ude..
Semoga Raya ini lebih bermakna..

Tahun ini kami beraya berlima sahaja..
adik beradik dan anak-anak buah lain tak dapat pulang kampung..
semua nak save cuti untuk piey kawen ujung tahun ni..
tapi xpa..nnt kawen blh la bkumpul ramai2 kan..

Tahun ni kami beraya di Kampung Sesang..
Unexpected plan..tiba2 ja abang nija ajak g..
hehe.raya ke 2 hari jadi abg nija..
selamat hari tua encik abang..
cepat2 tambah anak ye..yg gundut2 macam kimi jugak..hehe

sebelum perjalanan ke sesang..
selfie dulu sama si kimi

ni masa nak balik..bsama ayah dan ibu tercinta

keluarga kecik kimi..hehe

cuti dah nak abis..
keja kena siapkan..
mental pun kna siapkan..
nak jumpa balik budak2 kesayangann di sekolah..

selamat hari raya sekali lagi..
raya raya jugak, tp makan kena jaga tau..hehe


0 comments:

Related Posts with Thumbnails